26 Haziran 2012 Salı

Hayattan Bezdiren Durumlar


Beni hayattan bezdiren durumlar var. 
Böyle keşke doğmasaydım dedirten falan.
Böyle durumlara sebep olan insanlar için ayrı planlarım var ama :

  • İlk önce onların suratına bir tane çakıyorum.
  • Sonra onların bağırsaklarına tırnaklarımı geçiriyorum.
  • Beyinlerini eziyorum (hani varsa filan)
  • Bütün organlarını lime lime ediyorum.
  • Vee en son onları havuzda boğuyorum: (Mutlu Son)
OHA! Benim içimde testere yaşıyormuş!  Bu hayati bilgiyi öğrendiğine göre hadi çık bu blog'tan. Kendi can güvenliğin için valla.

İşte Beni Hayattan Bezdiren Durumlar :


Gizli Numara :
Oğlum insan bilmediği bir numaraya niye mesaj atar ? Yazık değil mi smslerine ? Anan baban sana kontor yükleyecek,seni okula gönderecek diye kıçlarını yırtıyor ya da sen tamirhane de kıçını yırtarken başkalarının kıçını kesiyorsun orospu çocuğu! Pis sapık!

Sübyancılar :
Nefret ediyorum bu insanlardan ! Kızın yaşındaki çocuğu taciz ediyorsun ya Allah belanı versin senin.

Metroda Korkulan Amcalar :
Ne zaman metroya binsem böyle bir tip olur. Kendisi ter kokar,gözünüzün önünde dişinde kalan yemek parçasını çıkarmaya çalışır,bir de bunlar yetmezmiş gibi mutlaka ayaktayken size çok yakın durur ya da otururken yan yana olursunuz. Üsttelik bu insanların tipleri de potansiyel tecavüzcüdür.

Aşırı "Fan"cılar :
Böyel kişiler her yerde. Okulda,sınıfta,serviste,dershanede HER YERDE ! Böyle kişilerin sevdiği bir ünlü hakkında tek bir kötü söz söyleyin bakın size napıyorlar :

A: Justin Bieber'ın yeni şarkısı bok.
Fan:Ne,ne dedin? Sen kimsin ya sen Justin'in kıçını sildiği kağıt bile olamazsın! Laflarına dikkat et! Beni uğraştırma canım hadi at kendini şu camdan nolurrr!
Ben:Oldu o zaman ve Justin'in büyük hayranıyım bilginize.(HİÇBİR ZAMAN HAYRANI OLMADIM.)

Kızlara Kaba Davranan Erkekler :
Bir de kendilerini havalı zannediyorlar ya ama hiçte öyle değiller. Aksine itici itici itici .

İşte beni sinir eden top 5.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder