17 Haziran 2012 Pazar

İlk

İlk yazılar her zaman zordur, tıpkı ilk buluşmaların, ilk sınavların, ilk kavgaların zor olduğu gibi.."İlkler" söz konusu olunca başta napacağını bilemezsin, bir o yana bakarsın bir bu yana koşullar getirmiştir seni bu yol ayrımına üstelik hiçbir çıkış kapısı da yoktur. Yetmezmiş gibi içinde seni yoran, hayattan bezdiren bir his de vardır. İçindeki bu his çoğaldıkça sn her şeyi bırakıp gitmek istersin fakat içindeki bu his yok olup gidince aslında abarttığını fark edersin çünkü adı üstünde o "İlktir".

Lütfen ekrana boş boş bakmayın tek istediğim bir giriş yazısı yazmaktı.Aslında yazıya böyle başlamak aklımın ucundan bile geçmemişti ama elime kalemi alınca bunlar ortaya çıktı.

Saçmalamayın ilk postu yazarken bu duyguların hiçbirini hissetmedim ama elime kalemi alınca bunlar ortaya çıktı, dedim ya. Daha yazının ortalarında değişik bir yazı oldu haa.

Şimdi hazır batmışken kendimi kurtarmaya çalışıyım. En iyisi önümüzdeki günlerde yazmayı planladığım blogdan bahsedeyim.

Bu blogta her şeyden bahsedeceğim.
O yüzden bir gün modayla ilgili bir gün kendimle ilgili yazılar görürseniz şaşırmayın.
Kendimle ilgili demişken bir gün çok depresif birgün dünyanın en mutlu kızı olabilirim.
Üstelik bunlar birkaç saat arayla da gerçekleşebilir.
Neyse ben uyarımı şimdiden yaptım.

Hee,bir de bu salak yazıya rağmen "Üye Ol"'a tıklamak istersen hiiç çekinme.Kendi kendime konuşuyormuş gibi hissediyorum da ...

Not:En alttaki fotoğrafı görünce beni dünyanın en mego insanı olduğumu düşündüğünü biliyorum fakat o senin blogun içindi ^_^ evet tahmin ettiğin kadar yağcıyım



xoxo
Pink Infinity ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder